Çığır Açan Çalışmalar
NVIDIA GTC bir konferanstan çok daha fazlasıdır. Yapay zeka, bilgisayar grafikleri, veri bilimi gibi teknolojilerin gücüyle yaşamlarımızı şekillendiren binlerce geliştiriciyi, araştırmacıyı, düşünce liderini ve yöneticiyi bir araya getiren dünya çapında bir deneyimdir. NVIDIA CEO’su ve Kurucusu Jensen Huang’ın ilham verici açılış konuşmasından sonra dünyanın dört bir yanından katılımcıların sunacağı oturumları kaçırmamak için hemen ücretsiz kaydolun.
GTC AÇILIŞ KONUŞMASI
JENSEN HUANG | NVIDIA | KURUCU VE CEO
NVIDIA Kurucusu ve CEO’su Jensen Huang, şirketin dünya genelindeki teknolojiyi nasıl yönlendirdiklerini ve en zorlu meydan okumaların üstesinden gelecek yeni çözümleri paylaşacak. 9 Kasım 11:00’da, yayınlanacak olan canlı açılış konuşmasını kaçırmayın.
Açılış konuşması herkese açık olacaktır (kayıt gerektirmez).
Teknolojinin Önde Gelen İsimleri Düşüncelerini Paylaşıyor
Fei – Fei Li
Stanford Üniversitesi – Profesör
Alan Aspuru-Guzik
Toronto Üniversitesi – Kimya ve Bilgisayar Bilimleri Profesörü
Adam Rashid
JBG Smith, SVP, Akıllı Şehirler
Tim Sweeney
Epic Games – Kurucu & CEO
Ilya Sutskever
OpenAI – Kurucu & Baş Bilim İnsanı
Samy Bengio
Apple – Makine Öğrenimi Araştırmaları Kıdemli Müdürü
David Baker
Washington Üniversitesi – Biyokimya Profesörü
Alan Bekker
Snap Inc. – Etkileşimli YZ Yöneticisi
Anima Anandkumar
NVIDIA – Makine Öğrenimi Yöneticisi
Michael Kagan
NVIDIA – CTO
Beena Ammanath
Deloitte AI Enstitüsü – CEO
Antonio Torralba
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü – Profesör
Gal Chechik
NVIDIA – YZ Yöneticisi
Kimberly Powell
NVIDIA – Sağlık Bölümü Başkan Yardımcısı
Konrad Tolmar
Electronic Arts – ArGe Yöneticisi
Mark Andrijanič
Slovenya Teknololi Bakanlığı – Dijital Dönüşüm Bakanı
Fei – Fei Li
Stanford Üniversitesi
Alan Aspuru-Guzik
Toronto Üniversitesi – Kimya Profesörü
Adam Rashid
JBG Smith, SVP, Akıllı Şehirler
Tim Sweeney
Epic Games – Kurucu & CEO
Ilya Sutskever
OpenAI – Kurucu & Baş Bilim İnsanı
Samy Bengio
Apple – Makine Öğrenimi
David Baker
Washington Üniversitesi
Alan Bekker
Snap Inc. – Etkileşimli YZ
Anima Anandkumar
NVIDIA – Makine Öğrenimi Yöneticisi
Michael Kagan
NVIDIA – CTO
Beena Ammanath
Deloitte AI Enstitüsü – CEO
Antonio Torralba
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü
Gal Chechik
NVIDIA – YZ Yöneticisi
Kimberly Powell
NVIDIA – Sağlık
Konrad Tolmar
Electronic Arts – ArGe Yöneticisi
Mark Andrijanič
Slovenya Teknololi Bakanlığı
Fei – Fei Li
Stanford Üniversitesi – Profesör
Alan Aspuru-Guzik
Toronto Üniversitesi – Kimya ve Bilgisayar Bilimleri Profesörü
Adam Rashid
JBG Smith, SVP, Akıllı Şehirler
Tim Sweeney
Epic Games – Kurucu & CEO
Ilya Sutskever
OpenAI – Kurucu & Baş Bilim İnsanı
Samy Bengio
Apple – Makine Öğrenimi Araştırmaları Kıdemli Müdürü
David Baker
Washington Üniversitesi – Biyokimya Profesörü
Alan Bekker
Snap Inc. – Etkileşimli YZ Yöneticisi
Anima Anandkumar
NVIDIA – Makine Öğrenimi Yöneticisi
Michael Kagan
NVIDIA – CTO
Beena Ammanath
Deloitte AI Enstitüsü – CEO
Antonio Torralba
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü – Profesör
Gal Chechik
NVIDIA – YZ Yöneticisi
Kimberly Powell
NVIDIA – Sağlık Bölümü Başkan Yardımcısı
Konrad Tolmar
Electronic Arts – ArGe Yöneticisi
Mark Andrijanič
Slovenya Teknololi Bakanlığı – Dijital Dönüşüm Bakanı
Her Sektöre Özel Çözümler
Veri Bilimi
Derin Öğrenme
Iot, 5G, Edge
Sağlık
Otomotiv
Üretim
AI İş Geliştirme
Yüksek Başarımlı Hesaplama
Otonom Araçlar, Robotik
Üniversite, Araştırma
Mimari, Mühendislik, İnşaat
Oyun Geliştirme
Finans
Geliştirici Araçları
Medya ve Eğlence
Siber Güvenlik
Artırılmış ve Sanal Gerçeklik
Veri Merkezi, Ağ, Sanallaştırma
Telekomünikasyon
Sanat & Tasarım İş Akışları
Bilgisayarlı Görü
Kamu
3B Tasarım, iş Birliği ve Simülasyon
Pazarlama
Veri Bilimi
Derin Öğrenme
Iot, 5G, Edge
Sağlık
Otomotiv
Üretim
AI İş Geliştirme
Yüksek Başarımlı Hesaplama
Otonom Araçlar, Robotik
Üniversite, Araştırma
Mimari, Mühendislik, İnşaat
Oyun Geliştirme
Finans
Geliştirici Araçları
Medya ve Eğlence
Siber Güvenlik
Artırılmış ve Sanal Gerçeklik
Veri Merkezi, Ağ, Sanallaştırma
Telekomünikasyon
Sanat & Tasarım İş Akışları
Bilgisayarlı Görü
Kamu
3B Tasarım, iş Birliği ve Simülasyon
Pazarlama
KATILIMCI GÖRÜŞLERİ
Tarzınızı Keşfedin: Yaz oynatma listenize NVIDIA AI Essentials serilerini ekleyin
İlgi alanlarınız AI, veri bilimi, grafik veya robotik ise, bu yaz NVIDIA AI Essentials Learning Series'i takip edebilirsiniz. Bu giriş seviyesi kurslar, uzmanlık alanlarını ...(Devamını oku)
Üretken Yapay Zeka Nedir?
Üretken Yapay Zeka, kullanıcılara çeşitli girdilere dayalı olarak hızlıca yeni içerikler üretme imkanı sağlar. Yapay zeka modellerine girdiler ve bunlara bağlı çıktılar metin, resim, ...(Devamını oku)
NVIDIA Omniverse Yeni Beta Sürümüyle Herkes Metaverse Uygulaması Yapabilir
NVIDIA Omniverse'ün yeni beta sürümü, metaverse uygulamaları yapmak isteyen yazılımcılar, tasarımcılar, içerik üreticiler ve yeni başlayanlar için kullanıma sunuldu. Yeni sürümde referans uygulamaları ve ...(Devamını oku)
NVIDIA, Yapay Zeka Bulut Sağlayıcıları için Yeni Referans Mimarisini Duyurdu
NVIDIA, üretken yapay zeka hizmetleri sunmak isteyen bulut sağlayıcıları için yeni bir referans mimarisi duyurdu. NVIDIA Cloud Partner referans mimarisi, üretken yapay zeka (Generative ...(Devamını oku)
GauGAN Nedir? Yapay Zeka Kelimeleri ve Resimleri Nasıl Çarpıcı Sanat Eserlerine Dönüştürüyor
GauganAI, fotorealistik resim üretmek için kullanılan bir yapay zeka demo uygulaması ve nefes kesici resimler oluşturmanıza yardımcı olan bir araçtır. Çekişmeli üretici ağlar teknolojisi ...(Devamını oku)
NVIDIA, SIGGRAPH’a Metaverse Momentum ve Yeni Pro GPU’yu Getiriyor
Hafta başında, NVIDA'nın Omniverse başkan yardımcısı Richard Kerris ve yapay zeka araştırması kıdemli direktörü Sanja Fidler'ın yer aldığı SIGGRAPH özel adresi, Pixar'ın kurucu ortağı Alvy ...(Devamını oku)
SIGGRAPH’da NVIDIA Research, Dijital Avatarlarla “Gösterinin En İyisi”ni Yakaladı
NVIDIA araştırmacıları bir demoda, SIGGRAPH 2021'in Gerçek Zamanlı demosu Real-Time-live için bir dijital avatar teknolojisi hizmetine dört AI modelini yerleştirdi ve Best in Show ödülünü ...(Devamını oku)