Çığır Açan Çalışmalar
NVIDIA GTC bir konferanstan çok daha fazlasıdır. Yapay zeka, bilgisayar grafikleri, veri bilimi gibi teknolojilerin gücüyle yaşamlarımızı şekillendiren binlerce geliştiriciyi, araştırmacıyı, düşünce liderini ve yöneticiyi bir araya getiren dünya çapında bir deneyimdir. NVIDIA CEO’su ve Kurucusu Jensen Huang’ın ilham verici açılış konuşmasından sonra dünyanın dört bir yanından katılımcıların sunacağı oturumları kaçırmamak için hemen ücretsiz kaydolun.
GTC AÇILIŞ KONUŞMASI
JENSEN HUANG | NVIDIA | KURUCU VE CEO
NVIDIA Kurucusu ve CEO’su Jensen Huang, şirketin dünya genelindeki teknolojiyi nasıl yönlendirdiklerini ve en zorlu meydan okumaların üstesinden gelecek yeni çözümleri paylaşacak. 9 Kasım 11:00’da, yayınlanacak olan canlı açılış konuşmasını kaçırmayın.
Açılış konuşması herkese açık olacaktır (kayıt gerektirmez).
Teknolojinin Önde Gelen İsimleri Düşüncelerini Paylaşıyor
Fei – Fei Li
Stanford Üniversitesi – Profesör
Alan Aspuru-Guzik
Toronto Üniversitesi – Kimya ve Bilgisayar Bilimleri Profesörü
Adam Rashid
JBG Smith, SVP, Akıllı Şehirler
Tim Sweeney
Epic Games – Kurucu & CEO
Ilya Sutskever
OpenAI – Kurucu & Baş Bilim İnsanı
Samy Bengio
Apple – Makine Öğrenimi Araştırmaları Kıdemli Müdürü
David Baker
Washington Üniversitesi – Biyokimya Profesörü
Alan Bekker
Snap Inc. – Etkileşimli YZ Yöneticisi
Anima Anandkumar
NVIDIA – Makine Öğrenimi Yöneticisi
Michael Kagan
NVIDIA – CTO
Beena Ammanath
Deloitte AI Enstitüsü – CEO
Antonio Torralba
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü – Profesör
Gal Chechik
NVIDIA – YZ Yöneticisi
Kimberly Powell
NVIDIA – Sağlık Bölümü Başkan Yardımcısı
Konrad Tolmar
Electronic Arts – ArGe Yöneticisi
Mark Andrijanič
Slovenya Teknololi Bakanlığı – Dijital Dönüşüm Bakanı
Fei – Fei Li
Stanford Üniversitesi
Alan Aspuru-Guzik
Toronto Üniversitesi – Kimya Profesörü
Adam Rashid
JBG Smith, SVP, Akıllı Şehirler
Tim Sweeney
Epic Games – Kurucu & CEO
Ilya Sutskever
OpenAI – Kurucu & Baş Bilim İnsanı
Samy Bengio
Apple – Makine Öğrenimi
David Baker
Washington Üniversitesi
Alan Bekker
Snap Inc. – Etkileşimli YZ
Anima Anandkumar
NVIDIA – Makine Öğrenimi Yöneticisi
Michael Kagan
NVIDIA – CTO
Beena Ammanath
Deloitte AI Enstitüsü – CEO
Antonio Torralba
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü
Gal Chechik
NVIDIA – YZ Yöneticisi
Kimberly Powell
NVIDIA – Sağlık
Konrad Tolmar
Electronic Arts – ArGe Yöneticisi
Mark Andrijanič
Slovenya Teknololi Bakanlığı
Fei – Fei Li
Stanford Üniversitesi – Profesör
Alan Aspuru-Guzik
Toronto Üniversitesi – Kimya ve Bilgisayar Bilimleri Profesörü
Adam Rashid
JBG Smith, SVP, Akıllı Şehirler
Tim Sweeney
Epic Games – Kurucu & CEO
Ilya Sutskever
OpenAI – Kurucu & Baş Bilim İnsanı
Samy Bengio
Apple – Makine Öğrenimi Araştırmaları Kıdemli Müdürü
David Baker
Washington Üniversitesi – Biyokimya Profesörü
Alan Bekker
Snap Inc. – Etkileşimli YZ Yöneticisi
Anima Anandkumar
NVIDIA – Makine Öğrenimi Yöneticisi
Michael Kagan
NVIDIA – CTO
Beena Ammanath
Deloitte AI Enstitüsü – CEO
Antonio Torralba
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü – Profesör
Gal Chechik
NVIDIA – YZ Yöneticisi
Kimberly Powell
NVIDIA – Sağlık Bölümü Başkan Yardımcısı
Konrad Tolmar
Electronic Arts – ArGe Yöneticisi
Mark Andrijanič
Slovenya Teknololi Bakanlığı – Dijital Dönüşüm Bakanı
Her Sektöre Özel Çözümler
Veri Bilimi
Derin Öğrenme
Iot, 5G, Edge
Sağlık
Otomotiv
Üretim
AI İş Geliştirme
Yüksek Başarımlı Hesaplama
Otonom Araçlar, Robotik
Üniversite, Araştırma
Mimari, Mühendislik, İnşaat
Oyun Geliştirme
Finans
Geliştirici Araçları
Medya ve Eğlence
Siber Güvenlik
Artırılmış ve Sanal Gerçeklik
Veri Merkezi, Ağ, Sanallaştırma
Telekomünikasyon
Sanat & Tasarım İş Akışları
Bilgisayarlı Görü
Kamu
3B Tasarım, iş Birliği ve Simülasyon
Pazarlama
Veri Bilimi
Derin Öğrenme
Iot, 5G, Edge
Sağlık
Otomotiv
Üretim
AI İş Geliştirme
Yüksek Başarımlı Hesaplama
Otonom Araçlar, Robotik
Üniversite, Araştırma
Mimari, Mühendislik, İnşaat
Oyun Geliştirme
Finans
Geliştirici Araçları
Medya ve Eğlence
Siber Güvenlik
Artırılmış ve Sanal Gerçeklik
Veri Merkezi, Ağ, Sanallaştırma
Telekomünikasyon
Sanat & Tasarım İş Akışları
Bilgisayarlı Görü
Kamu
3B Tasarım, iş Birliği ve Simülasyon
Pazarlama
KATILIMCI GÖRÜŞLERİ
Metaverse Nedir?
Metaverse, sanal interaktif 3B dünyalardır. Üzerinde yaşadığımız evrende olduğu gibi, metaverse dünyaları da birbirlerine bağlanabilir. Fortnite gibi çok kullanıcılı online oyunlar, Minecraft veya Roblox ...(Devamını oku)
Isaac Sim ile SLAM ve Haritalandırma
SLAM (Simultaneous Localization and Mapping) SLAM teknolojisi, günümüzde robotların ve otonom cihazların etkileyici performansını sergilemesine olanak tanıyan önemli bir bileşendir. Bu ileri teknoloji sayesinde, ...(Devamını oku)
Derin Öğrenme, Radyasyon Tedavisinde Konturların Belirlemesinde Yardımcı Oluyor
Doktorlar, yüksek hassasiyetli radyasyon tedavilerini belirlemek için kontur işlemi kullanırlar. Kontur işlemi, tıbbi görüntülerde tümörlerin boyutu ve şekli belirlendikten sonra, radyasyon tedavisi için hedef bölgelerin ...(Devamını oku)
Large Language Models (LLM) Nedir?
Özellikle son günlerde birçok örneğini gördüğümüz yapay zeka uygulamaları metinleri özetliyor, anlatılanlardan yola çıkarak metni genişletiyor ve hatta metinleri daha resmi, daha kibar veya ...(Devamını oku)
Arkeolog Fotogrametriyi Kazıyor, NVIDIA Teknolojisiyle 3D Modeller Oluşturuyor
Arkeolog Daria Dabal, NVIDIA teknolojisinin yardımıyla geçmişi hayata geçiriyor. Dabal, Birleşik Krallık'ta çeşitli arkeolojik alanlarda saha ve kazı sonrası çalışmalar yürütmektedir. Son 5 senede fotogrametri ...(Devamını oku)
MLPerf Inference 2.0: NVIDIA Orin, A100 ve A30
Megatron 530B gibi karmaşık modeller, yapay zekanın daha büyük sorunları çözebilmesini sağlıyor. Fakat bunun yanında, modellerin karmaşıklığı arttıkça da AI hesaplama platformları için yeni zorluklar ...(Devamını oku)
Jetson’da Yüksek Performans İçin 3 İpucu
Bu yazımızda sizlere Jetson ailesinden maksimum seviyede yararlanmanız için 3 ipucu hazırladık. Yazıyı okuduktan sonra güç modlarını uygulamanıza göre optimize edebilecek, frekansları overclock yapabilecek ...(Devamını oku)