Okuma 2.5 dkKategoriler: Angie Lee, Çeviri, PRO GRAFİK

Filipinlerde büyüyen ödüllü film yapımcısı Jae Solina, dünyanın kendisinden ve doğduğu ülkeden çok daha büyük olduğunu hatırlamak için sinemaya döndüğünü söylüyor.

Eğlenmek için evde çektiği videoları paylaştığı JSFILMZ Youtube kanalını 10 yıl önce açtı. Kanalını açtığı günden beri, içeriklerini genişletmeye devam etti. Örneğin yaptığı grafik tabanlı filmlerini paylaşmaya başladı ve hatta Las Vegas Bağımsız Film Festivalinde En İyi Animasyon ve En İyi Kısa Film ödülünü kazandı. NVIDIA Omniverse’in de dahil olduğu birçok film oluşturma araçlarıyla ilgili eğitim videoları da kanalında paylaşıyor.

Jae Solina

NVIDIA Omniverse, NVIDIA RTX GPU‘lar ve NVIDIA Studio içerik oluşturucu araçları paketinin bir parçası ile özel olarak sağlanan fizik tabanlı bir 3B tasarım işbirliği platformudur.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

Şu anda Las Vegas’ta eşi ve iki çocuğu ile birlikte yaşayan Solina, film yapımcılığını, yarı zamanlı okul ve tam zamanlı bir iş ile dengede tutuyor.

“Sizi bir şeyler ortaya çıkarmaktan alıkoyan tek şey hayal gücünüz ve çabanızdır. İstediğimizi üretebileceğimiz Blender ve Omniverse gibi birçok hazır araç mevcut.” dedi.

Sanal Film Prodüksiyonu

Jae Solina, genellikle uzun zaman ve para gerektiren bilgisayar grafiği tabanlı animasyon filmleri oluşturuyor. NVIDIA Omniverse ise bu süreci kolaylaştırıyor.

Omniverse ile 30 saniyelik bir animasyonun renderı için bütün bir hafta beklememe gerek kalmıyor. Bu muazzam render hızı zamandan büyük tasarruf sağlıyor, böylece film yapımcılığı ile birlikte işime ve aileme zaman ayırabiliyorum.” diyor.

Solina sanal filmler üretmek için Audio2Face, Create ve Machinima gibi Omniverse uygulamaları ile birlikte NVIDIA GeForce RTX 3060 GPU kullanıyor.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

Jae, Blender ve Autodesk Maya gibi 3B uygulamalar için Omniverse Connectors’ın dışında hareket yakalama (motion capture) verilerini düzenlediği Reallusion’ın iClone ve Character Creator programlarını da kullanıyor. En büyük zorluğun, filmlerinde kullanabileceği düzeyde fotogerçekçi karakter ve çevre gibi sanal varlıkları (assets) bulmak olduğunu söylüyor.

“İdeal yöntem bir senaryo yazmak ve ardından hikayeyi canlandıracak varlıkları bulmaktır. Fakat kaynaklarım kısıtlı olduğunda, bulduğum bir karaktere veya ortama uyan bir hikaye düşünmek zorundayım.” dedi.

Omniverse ekosistemi için yeni destek olan Omniverse‘te kullanılmaya hazır, USD (Universal Scene Description) formatında 3B market ve dijital varlık kütüphaneleri, bu zorluğun üstesinden gelmeye yardımcı oluyor.

Omniverse’e güç veren GPU’lara avantajlı fiyatlarla sahip olmak için mağazamızı ziyaret edin. 

Yazının kaynağına buradan ulaşabilirsiniz.

OPENZEKA HABERLERİ

Abone olmak ister misiniz?

Hemen ilgilendiğiniz alanları seçerek bültenimizden haberdar olabilirsiniz.

OPENZEKA HABERLERİ

Abone olmak ister misiniz?

Hemen ilgilendiğiniz alanları seçerek bültenimizden haberdar olabilirsiniz.

Hesaplarınızda paylaşmak ister misiniz?

İlgili Yazılar